Gymnázium sv. Cyrila a Metoda v Nitre

Koncoročný výlet - tercia

My, žiaci triedy tercia, sme sa spolu s dvoma profesormi 29. - 30. mája vybrali na výlet do Hornej Vsi. Ubytovali sme sa v chate neďaleko dediny. V blízkosti bol les a vypustená priehrada Veľké Uherce, na ktorú sme sa aj za nepriaznivého počasia išli pozrieť. História sa zopakovala, a tak ako aj minulý rok nám opäť začalo pršať.

Po návrate na chatu sme sa všetci usušili, prezliekli a zábava pokračovala. Pri chate bola rozsiahla trávnatá plocha, na ktorej si dievčatá najskôr zahrali bedminton a prehadzovanú, neskôr chlapci spolu s niekoľkými dievčatami futbal. Potom všetci ubehaní a vyhladnutí si posadali okolo ohňa a opiekli si špekáčky, slaninu, klobásky,...

Nasledoval voľný program, cez ktorý sa z chaty neozývalo nič iné ako prenikavý smiech. O 22:00 sme mali večierku s povolením ostať hore do kedy chceme, ale prezlečení do pyžama a na svojich izbách. Ráno mal byť budíček až 8:30, ale podaktorí ranostaji vstali už o 6:00, preto sa celá chata do 7:00 prebudila. Raňajky si každý priniesol z domu, spravil sa dokonalý čaj/káva a pokračovali sme s užívaním si výletu. Niektorí sme si zahrali ešte športové hry, iní ostali iba v chate.

Na obed sme si objednali pizzu, ktorá všetkým náramne chutila. Asi o 15:00 sme začali upratovať celú chatu (umývať dlážky, poháre, vynášať koše) a čakali sme na príchod nášho autobusu. Autobus dorazil do Nitry o 17:30 a s ním aj my všetci s úsmevmi na tvárach a plní nezabudnuteľných zážitkov.

Fotogaléria

(text: Mirka Žitňáková, foto: Jakub Bajnok)