Gymnázium sv. Cyrila a Metoda v Nitre

Kvina bez mobilov v Tatralandii

(veselo na výlete, veselo v článku)

V jednu slávnostnú požehnanú nedeľu sme sa o 9:45 stretli na autobusovej stanici. O dve hodiny sme dorazili pred chatu. Vidíme správne? Sme tu dobre?

1. PREKVAPENIE: Po prvotnom šoku sme zistili, že po piatich rokoch máme konečne peknú chatu.

2.PREKVAENIE: S úsmevom sme všetci odovzdali triednemu mobily. Po ubytovaní sme sa vydali na prechádzku do okolia, kde si pán profesor márne a bezmocne meral sily s našimi spolužiakmi v šprinte do kopca. Na ceste späť nás Lukáš s Mirkou previedli cez pár skratiek (a súkromných pozemkov), cez žihľavy, diery v plote, bodliače a úspešne sme sa dostavili k našej chate.

Po miernom oddychu sme začali hrať futbal a našiel sa medzi nami aj nádejný inštruktor v jazde na Pennyboarde (@kubkukubicek), ktorý ochotne zdieľal svoje skúsenosti s Mirkou a Betkou F. Nemali sme pojem o čase, každý mal na izbe vlastný čas. Keď sa zotmelo, stretli sme sa v kruhu pravdy a do neskorých večerných hodín sme sa otvorene rozprávali.

Nastalo ráno druhého dňa, naraňajkovali sme sa a hrali sme loptové hry alebo sme trávili čas hraním s Votočkovými deťmi- Bruchoplaz (Emčo).

3.PREKVAPENIE: Nejakým zázrakom sme sa chytili lopty a každý sa snažil čo najlepšie hrať volejbal (náš rekord je 25(0) odbytí). Po výdatnom obede sa zopár odvážlivcov zúčastnilo prekážkovej dráhy - Tarzánia (Kubči bol v Tatralandii). Naj(ne)šikovnejší bol náš triedny.

4.PREKVAPENIE: Na ďalšie naše prekvapenie dievčatá hrali s chlapcami futbal a dokonca vyhrali 10:3.

5. PREKVAPENIE: Znenazdajky sa zjavila pred našou chatou ZŠ Kúty a naši chlapci ich vyzvali na zápas. Dievčatá povzbudzovali ako o život rôznymi spôsobmi: spievaním náboženských, nemeckých a ľudových pesničiek, povzbudivým kričaním - takto vznikla kvina, sin, cos, tg, Janova pečeň, medík alebo prehnaným tlieskaním pri každom góle. GCM s prehľadom vyhralo 9:1.

6. PREKVAPENIE: Zrazu sme sa všetci ocitli na izbe č. 6, kde sme zisťovali rebelskú, pofidérnu a poburujúcu minulosť našich profesorov. Potom sme išli "spať".

7. PREKVAPENIE: Všetci ráno spali, triedny nevedel nikoho zobudiť a prekvapene povedal, citujem : "Ty kokso! Oni všetci spia." Koniec citácie. Ráno sme zbalili seba a jedného Kúťana. Na ceste naspäť sme sa zastavili v Skalici, kde sme sa prešli na Rotundu sv. Juraja a mali sme krátky rozchod. Niektorí obdivovali krásy centra Skalice, niektorí si kúpili Skalický trdelník, iní išli do Billy.

NAJVÄČŠIE PREKVAPENIE VÝLETU: Triedny (matikár) zle spočítal cenu výletu, takže sme sa museli dozbierať. Sekol sa LEN o 15 € na osobu. Kto sa dočítal až sem, tak gratulujeme.

Na záver chceme poďakovať p. p. Ondrejkovi a p.p. Votočkovi a jeho rodine za skvelý výlet a vám ostatným prajeme veľa úspechov v budúcom povolaní v námornej pechote a dávajte pozor na prechode pre chodcov.

P.S : Máme raumu z nemenovaného písmenka (kvina)

Fotogaléria

(text: kolektív kviny, foto: Naty, Ema, Kúťan)